Aprillis tuli sõidukilomeetreid kokku 1332 km, mida on mõnevõrra rohkemgi kui märtsis. Suur osa on siin nädalalõppude sõitudel loodusesse. Selle vahemaa läbimiseks kulus 21.94 € eest elektrit (1.65€ / 100 km).
Aprillis laetud elekter oli endiselt väga odav, aga siiski pisut kallim kui märtsis, ehk 8.8 senti kWh kohta. Terve kuu keskmisena tuli elektrikuluks 15.1 kWh/100 km, mis on päris hea, arvestades suurt maanteesõitude osakaalu. See näit pärineb auto enda näidikuplokist. OBD pordi kaudu loetud akust kulutatud elektrienergia keskmine näit aprilli kohta tuli 16.5 kWh/100 km. Erinevused nende kahe näidu vahel peaksid peamiselt tulenema regenereerival pidurdusel salvestatud elektrienergiast. See tähendab, et aprillis läbitud 100 km kohta salvestas auto keskmiselt 1.4 kWh akusse tagasi. 1.4 kWh-ga sõidab aprilli näitel ca 9 km. See läheb üsna hästi kokku paar nädalat tagasi tehtud testiga, kus 100 km maanteesõidu kohta suurenes akusse laetud elektrienergia 1 kWh võrra. Kuna linnasõidul on pidurdusi sagedamini, siis on linnas see näitaja ilmselt märgatavalt kõrgem ja seega kuu keskmisena regenereeritud 1.4 kWh/100 km kohta kõlab loogiliselt.
Harakajärv Järvi-Aegviidu matkarajal. Kuigi matkaradadele oli eriolukorra piirangute tõttu eriti suur tung, siis sellel matkarajal nägin kokku ca 10 km jooksul 2-3 inimest. Kõrvemaa metsad on igatahes väärt külastamist.
Strateegilised numbrid Tartu-Aegviidu-Tartu sõidust. Hommikul alustasin 100% ja max 427 km läbisõidu näiduga. Tagasi jõudes oli akust alles 39%. Sellistes tingimustes siis ca 455 km sõiduulatust.
Kommentaarid
Postita kommentaar