Septembris kokku 1858 km, keskmine kulu 15.3 kWh/100 km. Nende kilomeetrite läbimiseks kulus 29.11 € (18.81 € kodus ja 10.30 € tasulistes kiirlaadijates). Kuu keskmisena 1.57 €/100 km.
Oktoobri alguses viidi Audru ringrajal läbi eksperiment ja prooviti, kui kaugele õnnestub 64 kWh akuga Konaga sõita. Saadi üle 800 km. Sellest ilmus artikleid mitmel pool, kuid kõige kasulikum info neist leidus Eesti Ekspressi loos, kus oli täpselt kirjeldatud, mis juhtub siis, kui aku täiesti tühjaks saab ja kui mitu kilomeetrit veel vilkuva kilpkonnaga sõita saab. Olgu see lõik siinkohal ka välja toodud:
"Kõigepealt ilmub näidikupaneelile hoiatus, et aku hakkab tühjaks saama. Siis tekib spidomeetri alaserva pisike oranž kilpkonna kujutis. Seejärel juba suurem kilpkonn koos hoiatusega, et mootori võimsust piiratakse. Kolmas aste on see, et pisike kilpkonn hakkab vilkuma. Ja kui juht on nii kangekaelne, et ikka veel edasi sõidab, siis ühel hetkel löövad näidikupaneelis kõik hoiatustulukesed põlema, mootor lülitub välja ja auto veereb edasi veel vaid inertsi jõul. Juht saab siis muu liikluse eest kõrvale keerata ja valida turvalise parkimiskoha. Kiiruselt 3 km/h tõmbab auto ise (elektrilist) „käsipidurit” ja peatub lõplikult. Aga kõige kasulikum praktiline info tuleb siit: kui pisike kilpkonn juba vilkus, sain ma läbida veel seitse kilomeetrit."
Tartus avati septembri alguses Enefit Volti kuni 160 kW (800V autodel) laadimisvõimsust võimaldav kiirlaadija. Üheks päevaks sai kõigis Tartu laadijates tasuta laadida ja sellega seoses sai ka see laadija ära proovitud. Kona sai kätte pisut alla 60 kW, aga sinna läksin ka üsna täis akuga.
Kommentaarid
Postita kommentaar