Septembris lisandus Kona läbisõidumõõdikule 2564 km, selleks kulus 41.28 € (tasulised laadimised ainult kodus). Kuu keskmisena rahaline kulu läbisõidu kohta seega 1.61 €/100 km. Viimane oli suurem kui augustis, peamiselt seetõttu, et tasuta laadimisi oli vähem, aga kuna ilmad jahenevad, oli ka keskmine energiatarve suurem. Kodus laetud elekter oli samas üsna odav, 11.5 senti/kWh.
Septembris täitus ka 30 000 km, mis tähendab teist korralist hooldust. See läks maksma 134.42 €. Muidu tehti samad tööd, mis 15 000 km hoolduses (liigendite määrimine, salongifiltri vahetus), aga kallimaks tegi arve pidurivedeliku vahetus, mis Hyundaidel on 30 000 km tagant ette nähtud. Lisaks selgus hoolduse käigus, et tagumised rattad vajaksid reguleerimist. Seega tuli auto veel ühel päeval Topautosse viia, kus tagumist silda reguleeriti. Ostsin talveks veluurmattide asemele kummimatid ja koos nendega oli septembrikuu teine hoolduse külastuse arve 107.82 € (matid ca 60 €).
Seidla tuulik ja ELMO laadimiskapp. Konale seal juhet külge ei pannud, külastuse eesmärk oli Eesti 100 aaret, mille üks punkt seal asus. Ilusas kohas laadija, aga tegevusvõimalusi seal ümbruskonnas just palju ei ole. Septembris tuli ka uudis, et Elektrilevi võtab ELMO võrgu üle ja pikk kohtusaaga sai lõpuks läbi. Nii et loodetavasti võib varsti ka vananenud ELMO laadimisvõrgu arengut näha ja loota, et vähemalt osadesse vanade laadijate asukohtadesse tuleb ka CCS otsaga kast lisaks.
Kommentaarid
Postita kommentaar