Augustis tuli kokku 3022 km, milleks kulus 68.3 € (11.61 € avalikes laadijates ja 57.12 € kodus). Keskmisena seega 2.27 €/100 km. Üsna kõrge kilomeetrihinna taga on viimasel ajal rekordeid löövad elektrihinnad. Kui eelmise aasta augusti keskmine elektri börsihind oli 4.91 senti / kWh, siis sel aastal 10.44 senti / kWh.
Augusti viimasel päeval sai Konaga käidud 75 000 km hoolduses, mis läks maksma 113.68 €. Peamiste töödena uuendati tarkvara ja vahetati õhufilter. Lähemal ajal tuleb uuesti Hyundai esindusse minna seoses sildade reguleerimise ja konditsioneeri täitmisega. Augusti lõpus ilmnes, et mõlemad tagumised rehvid on seest kohati traatideni kulunud. Need olid niigi üsna kulunud rehvid (kevadel alla pannes mustrit pisut üle 4 mm), millega lootsin hooaja lõpuni hakkama saada, aga sellises seisus olid nad juba ohtlikud ja alla läksid lamellrehvid. Eelolevaks talveks oli nagunii plaanis uued lamellid hankida, nii et pole probleemi neid sügisel pisut edasi kulutada, mustrit on neil veel pisut üle 4 mm.
Juba juulis saabus minu postkasti kiri Hyundai Eesti maaletoojalt, kus oli kirjas, et ka minu Kona EV kõrgepingaku vahetatakse tagasikutsumiskampaania käigus tasuta ära 2021-2022 jooksul. Täpset kuupäeva hetkel veel ei tea, aga seni ei ole lubatud laadida akut üle 90%. Selle ülemaailmse tagasikutsumise kohta leiab internetist rohkelt infot. Selleks, et kompenseerida laadimispiirangu mõju, annab Hyundai maaletooja igale mõjutatud Kona omanikule tasuta laadimiskaardi. Hoolduses käies sain ka oma tasuta Enefit Volt laadimiskaardi kätte, kus peal 120 € väärtuses krediiti. Igatahes kena samm Hyundai maaletooja poolt. Mind 90% piirang eriliselt ei mõjuta nagunii, kuna harva on nii pikki sõite, kus seda viimast 10% vaja läheb ja siis kui läheb, saabki laadimiskaarti kasutada.
Kommentaarid
Postita kommentaar